Monday, November 26, 2007

Hari Jadi Dan Aku


Ini bukanlah kisah hari jadi aku. Tetapi kisah hari jadi kelik aku kat tempat keje.... Parti ini dibuat di ofis aku. AJK yang bertugas adalah lab officer lab officer yang takder keje... hehe.
Suasana bilik aku pada waktu2 biasa.
yang kiri tu meja aku la...
Ofis aku dari pandangan tempat duduk aku.
final touch sambil menanti birthday gurl sampai
(cuba lihat gambar/poster di tingkap tu)
Gambar poster tersebut diambil dari jarak kurang 5 kaki.
anda nampak apa yang tak kena.
Untuk pengetahuan anda, gambar tu di tampal, sekadar menutup pandangan dari luar i.e. cubaan mengaburi mereka yang tak berkenaan agar tidak nampak apa yang kami lakukan di dalam. Lepas parti tamat, poster itu ditanggalkan semula...
antara makanan yang tersedia...
emmmm... yummy...
dekorasi betik (bukan kucing kucai tau) dan tomato mini berinti tuna.


Kek Hari Jadi yang enak. Kek TIRAMISU tu....
rasa tak cukup sepotong jer.. huhu
aktiviti biasa bagi pemudi-pemudi (pompuan la tu..)
lepas makan, amik gambar...
masing2 cover perut yang kekenyangan..
tutup dengan belon..
makanan yang telah diselesaikan dengan jayanya
balance ni untuk orang yang tak dapat datang...
aktiviti terakhir...
biasa la.. kena la basuh segala pinggan dan mangkuk...






No comments: